ankieta

Badanie wpływu produktu na proces decyzyjny konsumentów koncernu odzieżowego LPP S.A.

Jaka jest Twoja postawa wobec towarów oferowanych przez marki odzieżowe
Absolutnie się nie zgadzamRaczej się nie zgadzamAni się zgadzam ani nie zgadzamRaczej się zgadzamCałkowicie się zgadzam
Jeśli jestem zadowolona/y z odzieży, którą kupiłam/em, chętnie polecam tę markę przyjaciołom i rodzinie
Mam swoją ulubioną markę odzieży, ale interesuje mnie również oferta innych marek
Planując zakup odzieży wybieram spośród kilku dobrze mi znanych, ulubionych marek,
Nie jest dla mnieistotne, czy odzież jest markowa czy nie. Ważne, by odpowiadała mnie
Za odzież markową mogę zapłacić więcej, niż za odzież niemarkową
Odzież markowa jest droższa, ale nie zawsze lepsza, że lepsza niż niemarkowa
Mam swoje preferencje co do marek, ale czasami daję się skusić innej marce
Mam swoją ulubioną markę i jestem jej wierna/y
Kiedy odzież mojej marki jest w promocji, kupuję ją nawet jeśli niczego nie potrzebuję
Kiedy planuję zakup odzieży, wiem dokładnie jakiej marki ma to być produkt
Kupuję zawsze odzież tej samej marki, ponieważ pasuje ona do mojego wizerunku
Przywiązuję się do marek
Nie dostrzegam zbytniej różnicy pomiędzy markami odzieżowymi dostępnymi na rynku, dlatego nie ma dla mnie wielkiego znaczenia, jakiej marki odzież kupuję
Kupuję zawsze odzież tej samej marki, ponieważ oszczędza mi to wielu rozterek - czy dokonałam/em dobrego wyboru, czy będę odczuwać zadowolenie
Kupuję zawsze odzież tej samej marki, ponieważ dzięki niej mogę zademonstrować światu swoje poglądy i pokazać swą osobowość